3. mars 2017

Oisann


Jeg spisset ørene.

Var det virkelig et strikkeønske som kom fra sofakroken?

- Jeg kunne godt hatt et par votter med en spillogo, mamma! Hvis jeg skulle hatt noen nye votter, så skulle de vært svarte med logo på. Sånn ser den ut.

Ivrig etter å vise at jadda, mora di fikser alt, og vil du ha logo på votter, så har du straks nye votter. Med personlig og nydelig utført logo. Her skal det strikkes og broderes etter ønske!  - ivrig og høy på det, så heiv jeg meg rundt og plukket frem svart, gult og hvitt finull.

Det blir såååå bra! - lovet jeg underveis.  Alle kommer til å se at de er dine votter.


Så jeg strikket et par svarte votter i full fart, tovet dem til myk,myk, myk og varme i tørketrommelen, og da de var tørre og klare for å pyntes på, startet jeg å sy freestyle etter et halvt øye på logoen og etogethalvt øye på tvn.




Ok. Da jeg lovet at alle kom til å se at dette var personlige votter, så var det ikke meningen at det skulle være så personlig at det ikke så ut som logoen lenger, og at jeg tydeligvis må ha sett på Top Gear samtidig, eller at det må ha sneket seg en Mercedesreklame på skjermen.

Ups.

#phail
#mittenwreck
#neineinei


 





4 kommentarer:

  1. Hehe. Jeg har opplevd det samme! Trodde jeg skulle få til et elegant broderi, men nei ... Krysser fingre for at neste forsøk går bedre!

    SvarSlett
  2. Når eg nå ler så er det med deg altså. For hvem av oss har ikke vært der:)

    SvarSlett
  3. Hihi, det skal ikke være lett!

    SvarSlett
  4. Fnis! Bra det går å pille det opp igjen og prøve på nytt. (Eller kjøpe ferdig logo som sys på, hvis det finnes.)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.