6. november 2016

Oslo Strikkefestival

Untitled

Oslo Strikkefestival - jeg er superimponert!

Tettpakket program der det var så mye som skjedde at det ikke gikk an å få med seg alt; med workshops, livepodcaster, strikk og lytt, markedsplass som bugnet av fristelser, strikkekjendiser, treff med folk man har møtt på nett, tid til å strikke og prate, og kaffe og noe å bite i.

Det kunne godt vart en ukes tid, for min del!

Tusen takk til arrangørene av strikkefestivalen. Jeg er imponert. Virkelig!

Det å stille i vepsejakka gjorde meg iallefall synlig som blogger, og folkens; tusen takk for alle som sa hei og klappet på vepsejakka. Det er en selvtillitsboost for en skarve strikkeblogger at så mange setter pris på det jeg strikker og skriver om.

Og så mye hyggelige strikkere! Jeg fikk vært fangirl og snakket med Johanne fra Nördic Knitting, endelig truffet Signe og Karen Lykkefanten, og nesten hele Vottelauget, snakket med PomPom Magasine- jentene og Sweaterspotter, hilst på Innestemmen, vært på kurs med Maja fra Majas manufaktur, og truffet så mange hyggelige strikkere, beklager at jeg ikke får med alle.

Tusen takk! Dette var en fin ting å gjøre på trettiniårsdagen sin. Kanskje vi bør flytte det til Oslo Spektrum til neste år? Siden jeg da fyller førti?

5 kommentarer:

  1. Helt enig med deg�� en flott og inspirerende strikkefestival og alle fine kjente og ukjente som jeg møtte. Du smilte stort hver gang du fløy forbi, kanskje jeg får hilst på deg neste gang. Anbefales til alle jeg snakket med. Morsom blogg du har også.

    SvarSlett
  2. Det høres veldig hyggelig ut! Jeg gikk glipp av det nok en gang grunnet andre prioriteringer, men neste år håper jeg å få vært med (og feire 40-årsdagen din, du stiller vel med kake til bloggleserne?! :D). Gratulerer med de 39!

    SvarSlett
  3. Det hørtes ut som et perfekt sted til å feire 39-årsdagen! Skulle gjerne joina dere alle, men han som skulle feires for sine 13 år syns nok ikke det var en sååååå god idé!

    Jeg stiller gjerne i 40-årslaget i Oslo Spektrum hvis strikketøyet kan medbringes! :-))

    Gratulerer med overstått 39-årsdag!

    Hilsen fast leser

    SvarSlett
  4. Så gøy!!! Burde vurdert å ta en tur neste år da skjønner jeg...;)

    SvarSlett
  5. Å, for en fantastisk idé! Jeg blir også 40 til neste år, så joiner den der altså! ;-) Spesielt siden jeg ikke fikk vært der i år!
    Har digga å se alle bildene på instagram fra deg og alle andre som var der, det virket som en utrolig bra strikkefestival!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.