21. august 2016

Stilling ledig



Stilling ledig! 

Vi søker fire farger som liker gruppearbeid og som fungerer godt som team. Fargene må harmonere og gjøre hverandre gode, og må like å mingle og småprate litt. Som base i teamet, søker vi etter et grunnfjell som de andre kan spille på, og i teamet kan vi godt ha noen humørspredere og. Men ikke for mange. Liker du å synge i kor, harmonisere og synes gruppearbeid var de beste timene på skolen, 
Nøl ikke med å søke til tiåringens DipDyeSweater

Heldigvis har jeg gode søkere i garnskuffen, så jeg satser på en intern ansettelse.  Nå skal jeg bare lese søknadene, kjøre noen harde gruppeinterjuver, og muligens personlighetsteste de beste kandidatene. 

Den eller de som blir ansatt, får gleden av å varme tiåringen i høst og i vinter, og det pleier vanke ære og berømmelse på strikkebloggen. Ikke verst det, for et garn. 

5 kommentarer:

  1. Hehe, det var en fargerik stillingsutlysning! Og fine kandidater på bildet. Dette blir et spennende prosjekt, håper søkerne er klare til å gi alt!

    SvarSlett
  2. Se der, ja! Flere gode kandidater i garnsamlingen din, dette blir nok bra.

    SvarSlett
  3. He, he, jeg tror jeg hadde valgt Kauni til det prosjektet, lykke til!

    SvarSlett
  4. He, he, jeg tror jeg hadde valgt Kauni til det prosjektet, lykke til!

    SvarSlett
  5. Fantastisk ������

    Du skriver så levende og mosomt. Denne her var virkelig ukas høydare! (Sent men godt, skulle vel ha lest den for evigheter siden. Men jeg liker ta ett "røsk" med blogglesning )

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.