23. april 2016

Vinner av gibort

Da har jeg trukket en vinner av garnpakken fra A Knit Story, en flott Cuscogenser i valgfrie farger!

Tusen takk til A Knit Story som gir bort en flott garnpakke, tusen takk for alle dere som har vært inne på siden deres, og takk for at så mange deltok i giborten.




Gratulerer til Camilla som kommenterte 21.april, hun har snart en nytt strikketøy!


Anonym21. april 2016 kl. 11.12 

Nydelig genser. Hadde vært perfekt prosjekt når jeg snart er ferdig med alle avsluttende eksamener og er ferdig studert- for nå. Har vært litt for lite strikking det siste halve året. Om jeg er så heldig at jeg vinner ønsker jeg gjerne denimblå bunnfarge, mønsterfarge 1 kremhvit og mønsterfarge 2 lys blå. Mvh Camilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.