16. juli 2015

Hurra for Eventyrvotter i fysisk form!




Eventyrvottene våre blir nå en fysisk bok, Eventyrvotter!  I slutten av august allerede! Oioi!

Det er noe eget med en bok du kan holde i hånda, bla litt i, snuse inn lukten av papir og lim, noe fysisk og håndfast. Bla litt i, Lukke igjen, plukke opp og blafre igjennom, ord og bilder mellom to permer, og inspirasjon og god strikkestemning i bøttevis. Jeg er en sucker for strikkebøker, så det å få være med og si at denne boka er litt mi; oioi, det er stas!

Vi i vottelauget (Møyfrid, Tori, Ann, Judith, Anne, Cecilie, Wenche og jeg ) har gleden av å få gi ut bok på Aschehoug, med 14 av mønsterne fra e-bøkene våre, og noen flere mønstre og bilder. Mulig du kjenner igjen noen av vottene på sparken?

Mens vi venter på at boka skal komme i butikkhyllene, så går det an å forhåndsbestille boka på Haugenbok, eller bare tipse innmari tidlig om julegaveønsker :) Boka lanseres på Sjølingstad på strikketreff i september, men om du ikke skal dit, så dukker vi nok opp på andre steder og.

HURRA!

Og hva i alle dager har man på seg på hagefesten til Aschehoug? Kun votter?

11 kommentarer:

  1. GRATULERER !! Jeg synes dere har innmari mange fine vottemønstere. Lykke til med boksalget :-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt! Gratulerer så mye! Gleder meg til se boken :-)

    SvarSlett
  3. Bestilt! 😊👍🏻 Gleder meg til vottestrikking i høst!

    SvarSlett
  4. Så gøy. Gratulerer med boklansering. Denne kommer helt klart på ønskelisten. :)

    SvarSlett
  5. Hipp hipp hurra :o) Den har jeg ønsket meg i bokform.
    Gratulerer med hva dere har fått til :o)
    Lykketil med lansering, klem fra Toril :o)

    SvarSlett
  6. Den skal jeg kjøpe! Gratulerer så mye :) Hagefesten blir sikkert bra i kjole - og votter.

    SvarSlett
  7. Gratulerer!!!! Gleder meg masse til å se boken!!!! Gøy at det er selfmade women som gir ut bøker!!!!

    SvarSlett
  8. Herlig! Gleder meg til boken kommer :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  9. Kommer boken att finnas till försäljning i Sverige?? Hur mycket kostar boken i svenska kronor + porto?? Jag vill ha den :D Hejja Norge!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kan feks bestille den via Adlibris.se, hurra for nettbokhandel som funker på norsk og svensk!

      Slett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.