20. oktober 2013

Ull i bruk brer seg

043

Jeg spurte i forrige innlegg om flere ville dele av genserskattene sine, og fortelle litt om dem. Litt om bruk, hva blir brukt, hva holder seg i bruk osv.

Og det er flere som har latt seg inspirere! Veldig moro lesning!

Jeg tar meg den frihet og lenker til andre som har skrevet om det samme, gi et pip om jeg skal lenke til et innlegg hos deg også. Anbefaler å ta turen, mye inspirerende og kjekt å se litt egostrikk. Og moro å se alt samlet!

Pinneguri
Frk Snupp
Torirot
Vibekes lille ullne
Hannes strikkerier
Lenas strik og quilt
Beates englestrikk
Sommertid
Vibbedille
Sigrid strikker
Wool rocks
Hobbyvenn
Marihøna
Heidi-Kristin
Elisabeth
Strikkeforsker
Life in yonder
Frøken ij http://frokenij.blogspot.com/2013/11/ull-i-bruk.html?m=1

21 kommentarer:

  1. Jeg ble så inspirert av det flotte innlegget ditt med din utrolig lekre garderobe at jeg har nå vist frem min egen i bloggen også. Konklusjonen min er at jeg trenger en flere jakker. Tusen takk for at du blogger om så mye inspirerende. Digger bloggen din.

    SvarSlett
  2. Kunne nok vist fram en del som ikke er i bruk også... men det får bli en annen gang.
    Den røde flettegenseren din er utrolig flott, forresten!

    SvarSlett
  3. Stafetten skulle der stå...

    SvarSlett
  4. Takk for herlig inspirasjon!! Nå har jeg også blogget gensere (og et par kjoler)

    SvarSlett
  5. Takk for en herlig kavalkade! Ble giret og har nå gjort det samme hehe
    Det er da man virkelig oppdaget HVA man egentlig har! hehe

    Ha en strålende mandag :)

    Klem Vibbedille :)

    SvarSlett
  6. Moro å lese om "ull i bruk". Du har en virkelig flott og inspirerende blogg, så jeg har lagt meg til som følger:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  7. Tack för tipset om Fred Perry-mönstren! Jag har uppdaterat inlägget. :)

    SvarSlett
  8. Takk! Jeg ble såppass glad over kommentaren din at jeg nesten blir litt flau av det. Men gifer gjør jo det meste gøy.

    SvarSlett
  9. Takk for inspirerende innlegg. Morsomt å lese om alle strikkeplaggene dine, og andre som lot seg inspirere til et lignende innlegg.
    Nå har også jeg blogget om min ull som er i bruk. Et heller tragisk utvalg i forhold til alt det flotte som finnes på bloggene, men kanskje greit å se likevel...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg svarer her også, og ikke bare i bloggen, for jeg må få si imot :) Noe tragisk utvalg var det så absolutt ikke! Jeg digger å se alle de forskjellige valgene vi gjør i hvilke gensere man velger å strikke, hva som holder seg i bruk, om man liker dem etterhvert, ja kort sagt; historiene om genserne/jakkene! Bakgrunnen er alltid interessant å høre om.

      Slett
  10. Da har også jeg sett i skapet og funnet ut at jeg hadde mer hjemmestrikket enn jeg hadde tenkt over. Men jeg er nok sånn at det stort sett er det nyeste som er i bruk, resten blir liggende og brukt en sjelden gang.

    SvarSlett
  11. Du oppdaterer listen etterhvert ja! Så smart :) Jeg tok meg den frihet å lage en samletråd med linker på Uformelt også,synes det er veldig interessant lesing dette her. Takk for at du kom på idéen og startet ballet.

    SvarSlett
  12. Hei! Fikk endelig skrevet ferdig "ull i bruk" posten og lagt den ut.

    Kjempekjekk ide, og flott å lese om hvorfor noen plagg blir favoritter og brukes om og om igjen, mens andre bare blir liggende i skap og skuffer selv om de ser fine ut.

    SvarSlett
  13. Genial ide. Jeg har også skrevet et indlæg

    SvarSlett
  14. Etter et par ledige formiddagstimer med både dagslys og inspirasjon ente jeg opp med mitt første blogginnlegg på en stund - Ull i bruk.
    Dette er gøy, både å se hva andre bruker, men også hva jeg selv bruker og litt hvorfor og hvordan.
    Kos deg videre med knapper og ferie, så skal jeg fortsette på min første Monsterbukse :)

    SvarSlett
  15. Great items from you, man. I have take into account your stuff previous to and you are
    simply too excellent. I really like what you have received right here,
    really like what you're stating and the best
    way during which you are saying it. You are making
    it entertaining and you continue to take care of to stay it sensible.
    I can not wait to read far more from you. This is really a tremendous web site.

    SvarSlett

  16. Its like you learn my thoughts! You seem to understand so
    much about this, such as you wrote the book in it or something.

    I think that you just can do with some % to pressure the message house a bit,
    but other than that, this is magnificent blog. An excellent
    read. I will certainly be back.

    SvarSlett
  17. Excellent post. I certainly appreciate this site. Stick with it!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.